Czy mozna sie odwolac od bana?

Tutaj możecie pisać swoje skargi!
Macron
Posty: 4
Rejestracja: 10 lut 2019, 17:39
Ulubiony Pokemon: Tyranitar

Czy mozna sie odwolac od bana?

Post autor: Macron » 10 lut 2019, 17:43

Dostalem bana za hmm zdanie: ''czy chcialby ktos kupic skiny do csa? xD''
Nie wiedzialem, ze ''proba sprzedazy przedmiotow z poza gry'' jest zabroniona. To byl zart o czym moze swiadczyc zawarte ''xd'' wiec troche mi szkoda.
Naprawde zalezy mi na tym serwie i koncie, chcialem nawet kupic vipa.
Gdyby to moglo cos zdzialac naprawde bylbym wdzieczny administracji, a gdyby doszlo do unbana to obiecuje zmiane zachowania. :( :metapod:

Macron
Posty: 4
Rejestracja: 10 lut 2019, 17:39
Ulubiony Pokemon: Tyranitar

Re: Czy mozna sie odwolac od bana?

Post autor: Macron » 10 lut 2019, 17:52

Macron pisze:
10 lut 2019, 17:43
Dostalem bana za hmm zdanie: ''czy chcialby ktos kupic skiny do csa? xD''
Nie wiedzialem, ze ''proba sprzedazy przedmiotow z poza gry'' jest zabroniona. To byl zart o czym moze swiadczyc zawarte ''xd'' wiec troche mi szkoda.
Naprawde zalezy mi na tym serwie i koncie, chcialem nawet kupic vipa.
Gdyby to moglo cos zdzialac naprawde bylbym wdzieczny administracji, a gdyby doszlo do unbana to obiecuje zmiane zachowania. :( :metapod:
I tak wiem, ze to jest wyraznie napisane w regulaminie.
Przepraszam :(
Naprawde zalezy mi na grze na waszym serwerze

Awatar użytkownika
Sparc
Posty: 2052
Rejestracja: 02 paź 2014, 16:44
Ulubiony Pokemon: Metapod
Lokalizacja: Pokelastia
Kontakt:

Re: Czy mozna sie odwolac od bana?

Post autor: Sparc » 11 lut 2019, 10:30

Ostatnia szansa.

Macron
Posty: 4
Rejestracja: 10 lut 2019, 17:39
Ulubiony Pokemon: Tyranitar

Re: Czy mozna sie odwolac od bana?

Post autor: Macron » 11 lut 2019, 15:03

Dzieki Sparc nawet nie wiesz jak sie ciesze, nie zawiode cie :metapod:

ODPOWIEDZ