Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sign In

Sign In



Sign Up
Sign in to follow this  
Dotroy

Zasady przejmowania sal.

Recommended Posts

1.     Osoba która ma zamiar odbić sale jednemu z liderów musi posiadać rangę Legendy bądź wyższą.

2.     Odbijanie Sali odbywa się poprzez zawiadomienie Administratora zajmującego się liderami (Jurzy) na dc bądź na serwerze.

3.     Poprzez Administratora zostaje powiadomiony lider Sali nie wiedząc kto go wyzwał do czasu odbycia się walki.

4     Walki odbywają się na specjalnej arenie bez jakichkolwiek widzów (wyjątkiem jest administracja serwera w celu pilnowania walk)

5.     Walki odbywają się w formie BO5.

6.     Lider Sali przed walką ustala w jakim trybie będzie przebiegać odbijanie Sali (single czy double)

7.     Walkę rozpoczyna wyzywający wyrzucając pokemona.

8.     Lider nie może zmieniać pokemonów podczas gdy przeciwnik wyrzuci już pokemona jako pierwszy.

9.  Pierwsze 3 walki zależne są od typów sal (przykład Pokelastii, pierwsza walka odbywa się poprzez używanie tylko pokemonów typu Grass, druga tylko Normal a trzecia tylko Psychic)

10.  Gdy po 3 pierwszych jedna ze stron nie posiada 3:0, dwie kolejne walki odbywają się poprzez używanie pokemonów z typami sal (przykład Pokelastia, tylko Grass/Normal/Psychic)

11.  Zasady walk są takie same jak w przypadku walk o odznakę Sali

12.  Lider jak i Gracz odbijający sale MUSI używać tylko i wyłącznie swoich pokemonów.

13.  Administrator może konkretnemu graczowi zakazać walk o odbijanie sal, gdy jest on podejrzany o pożyczanie pokemonów, nie informując go o tym.

14.  W przypadku Sali Legend(Denelandii), sale odbija się w inny sposób:

Jako pierwszy, Lider banuje 2 typy pokemonów, potem gracz próbujący odbić sale banuje 1 typ i walki odbywają się bez użycia właśnie tych 3 typów. Dodatkowo osoba wyzywająca lidera Denelandii musi posiadać przynajmniej 6 pokemonów legendarnych, które przed walkami musi pokazać Administratorowi bądź osobie z administracji pilnującej walki.
15. Przy odbijaniu sali obowiązują typy zbanowane na danej sali( pokemony żadnej ze stron nie mogą posiadać zbanowanego typu).

16. Gracz nie ma prawa wpisać wygranej rundy, czy walki w przypadku gdy kogoś wywali( oczywiście nieumyślnie), gracz którego wywali ma wykazać dowód dlaczego go wywaliło w formie screena. O ile jest to możliwe należy dokończyć takową walkę, a w przypadku niemożności podjęcia takich działań rundę zaczynamy od nowa. Jeżeli gracza umyślnie wywala, lub udaje buga, to tylko w takim wypadku można wpisać sobie wygraną( rundę). O takich zdarzeniach proszę informować administrację w celu wyjaśnienia.
17. Lider jak i gracz podczas walki mogą używać 1 pokemona z tieru SSS (bez SSSB) w tym również legendę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Language
Theme
×
×
  • Create New...