Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sign In

Sign In



Sign Up
Sign in to follow this  
Jurzy

Zasady Movesetów na Pokemine

Recommended Posts

W tym poście zostaną objaśnione nowe zasady z movesetami. Trochę się zmienia, więc przejdzmy do szczególów:

1. Pokemony, posiadające moveset do 8 geny mogą używać tylko ruchów z niego ( na stronach z atakami zaliczamy to jako Sword/Shield, remake 4 geny nie jest przez nas zaliczany do 8 geny, ale na stronach typu Bulbapedia tak go zalicza). Pokemony, które nie trafiły do  8 geny, będą korzystać ponownie z ich movesetów z gier Ultra Moon/Ultra Sun, prócz ataków przez transfer, tych nadal nie mogą używać.
2. Ruchu Toxic, nadal może używać ograniczona pula pokemonów, czyli wszystkie, które uczą się go jakkolwiek w 8 genie i te, które mają go przez lvl w 7 genie, dla ułatwienia zrozumienia tego zamieszczam nową grafikę z pokemonami, które mogą używać Toxica (do wieczora się pojawi):

unknown.png.afea1301541e1f065c769fa8d7e41377.png
3. Jeśli danego ataku uczy się tylko 1 forma ewolucyjna pokemona, czyli np. Toxica uczy się dopiero Crobat, to wcześniejsze formy też mogą go używać i tak samo w drugą stronę. Natomiast w przypadku np. Shayminów, jeśli 1 forma uczy się ataku to ta druga nie może go używać jeśli też się go nie uczy.
4. Obie geny nadal obowiązuje ta sama lista usuniętych ataków, lista jest ułożona alfabetycznie:
- Assist
- Barrage
- Barrier
- Bestow
- Bide
- Bubble
- Camouflage
- Captivate
- Chip Away
- Clamp
- Comet Punch
- Constrict
- Crafty Shield
- Dizzy Punch
- Double Slap
- Dragon Rage
- Egg Bomb
- Embargo
- Feint Attack
- Flash
- Flame Burst
- Foresight
- Frustration
- Grass Whistle
- Heal Block
- Heart Stamp
- Heart Swap
- Hyper Fang
- Ice Ball
- Ion Deluge
- Jump Kick
- Karate Chop
- Kinesis
- Lucky Chant
- Magnet Bomb
- Magnitude
- Me First
- Meditate
- Miracle Eye
- Mirror Move
- Mirror Shot
- Mud Bomb
- Mud Sport
- Natural Gift
- Needle Arm
- Nightmare
- Odor Sleuth
- Ominous Wind
- Psywave
- Punishment
- Pursuit
- Rage
- Razor Wind
- Refresh
- Return
- Rock Climb
- Rolling Kick
- Rototiller
- Secret Power
- Sharpen
- Signal Beam
- Sky Drop
- Sky Uppercut
- Silver Wind
- Smelling Salts
- Snatch
- Sonic Boom
- Spider Web
- Spike Cannon
- Spotlight
- Steamroller
- Synchronoise
- Tail Glow
- Telekinesis
- Trump Card
- Twineedle
- Wake-Up Slap
- Water Sport
- Wring Out

5. Będzie również parę ataków, które przywrócimy lub postaramy się nadać:
- Bone Club dla Marowaka i Alolańskiego Marowaka
- Heal Order dla Vespiquen
- Hidden Power dla wszystkich pokemonów dodanych w generacji 8


Powyższe zasady obowiązują od dzisiaj na salach, już podczas najblizszych walk na naborach i od turniejów Pokemine #3 i Symulowanego Turnieju Pokemine #3!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Language
Theme
×
×
  • Create New...